Saturday 28 October 2017

Forex Trading System Sjekkliste


Forex Trading Articles. THE RIGHT TRADE ENTRY KONTROLLISTE. Med Teresa Burnett for 2007 har Currex Investment Services Inc. Met handelsregistrering sjekkliste utviklet seg gjennom årene Da jeg først startet handelsindeksopsjoner, utviklet jeg et regneark som målt 100 kolonner med 900 rader som nødvendige timebaserte oppdateringer Etter å ha byttet til valutamarkedet, trakk jeg tilbake det gigantiske regnearket for en sjekkliste, men jeg overvåket fortsatt ganske mange indikatorer og markedsforhold. Illustrasjon 1 viser en seksjon i detalj fra sjekklisten jeg først utviklet for min valutahandel. utviklet denne sjekklisten for å sikre at jeg systematisk evaluerte alle de faktorene jeg visste kunne påvirke utfallet av en handel. Denne sjekklisten ble imidlertid et hinder for å gjøre gode handelsbeslutninger. Sammenligning av flere valutapar til denne lange sjekklisten i løpet av en handelsdag var tretthet å si mildt. Etter å ha undersøkt hvordan piloter takler store mengder visuell inngang som kan forårsake se nsory overbelastning og hvordan instrumentpaneler er utformet for å unngå det, utviklet jeg en pared down trade entry sjekkliste Illustrasjon 2. Selv om det var svært forenklet, etter flere måneder med å jobbe med denne sjekklisten, skjønte jeg at det fortsatt var for mye til min beslutningstaking. Med andre ord Jeg prøvde hele tiden å avgjøre om det var nok indikatorer for en handel. Og jeg hadde ennå ikke bestemt seg om en indikator eller sett av indikatorer var mer signifikant enn en annen. I naturen er jeg en perfeksjonist og vil finne grunner til ikke å handle, venter på en annen bedre handel oppsett eller for enda en indikator å linje opp i retning av handel Derfor trenger jeg entydige inngangspunkter, stoppe plasseringer og fortjeneste mål ikke avhengig av min subjektive tolkning Skriv den nye sjekklisten en triumf av MACD indikatoren og minimalisme. Den riktige sjekklisten for meg minimalistisk beslutningstagning. Min nåværende sjekkliste er så enkel i elementene som det abstrakte maleriet som henger på kontoret mitt. Ikke distrahert eller overveldet av for mye informasjon, her er de tre faktorene jeg vurderer for kort handel. Er 60min MACD krysset ned eller under vannlinjen uten positiv divergens. Er 15min MACD krysset ned eller under histogrammet. Er 15min-stokastisk overkjøpt eller er prisen fortsatt innenfor 20 pips av et nylig overkjøpt punkt. Du kan spørre: Hva med diagram og lysemønstre, bevegelige gjennomsnitt, MACD-avvik, trendlinjeskift, pivotpoeng og høyere tidsrammer. Ja, jeg vurderer disse andre faktorene og evaluering av dem er nå den andre naturen til meg. Jeg trenger ikke å stoppe og minne meg selv om å vurdere dem. Øverst ned analyse, spesielt overvåking av et diagram for støtte og motstandsnivåer kommer nå naturlig for meg. Hva jeg ikke gjør naturlig er å evaluere lansere ingen lanseringsfaktorer og trekk utløseren på en handel. Ved å distillere sjekklisten til lanseringen, ingen lanseringsfaktorer, kan jeg raskt vurdere et diagram for å se om jeg kan handle i dagens øyeblikk Derfor, hvis et valutakart oppfyller kriteriene for kort oppføring, har lanseringssekvensen begynt. Bare en begrensende faktor på et høyere nivåskjema, for eksempel hindrer en ubrudd opptrend meg fra å øyeblikkelig sette handelen. Dette har resultert i stort sett stressløs beslutningstaking For en ubesluttsom person som meg, er dette fremgang. Hvordan distribuerte jeg sjekklisten min for handelsoppføring til disse tre faktorene. De er en delmengde av alle indikatorene som tilbys i ForexMentor-kurset, som refereres til av Peter Bain som sammenflettelse av hendelsene jeg velg disse tre etter å ha overvåket ulike indikatorer på en daglig basis i ett år til jeg bestemte meg. Jeg kunne oppdage disse i sanntid. De oppstår på daglig eller ukentlig basis. De har stor sannsynlighet for suksess. De er ikke de eneste faktorene, men de er de faktorene som virker for meg. Typene handler Denne delmengden av indikatorfangst er vist i Illustrasjon 3, som er et 15 minutters tidsramme som er tegnet med 15 minutters MACD-innstilling 12, 26, 9 , en 60-minutters MACD-innstilling 48, 104, 36 når den er tegnet i et 15-minutters tidsrammediagram eller innstilling 12, 26, 9 når det tegnes på et 60-minutters tidsrammediagram og 15-minutters stokastisk innstilling 14, 1, 3 For disse inngangspunkter, bruker jeg 20 pipestopp og 20 pipgrense. Boblevaner kan en god sjekkliste overvinne I tillegg til å forbedre beslutningsprosessen min og hjelpe meg å unngå overbelastning av informasjon, kompenserer sjekklisten min svakheter jeg anser svakheter de vaner som gjør ikke støtte meg som handelsmann Her er en liste over dårlige vaner, en god sjekkliste kan bidra til å overvinne. Perfeksjonisme De aldri nok indikatorene har opprettholdt syndrom Som nevnt, pleier jeg å unngå handler som ikke ser bra ut. Men i den virkelige verden inngangspunkter ser sjelden ut som perfekte inngangspunkter De er subtile matematiske sannsynligheter som er skjult i diagrammene, og venter på et godt øye for å observere dem. Min sjekkliste holder meg fokusert på det som er viktig. Ved å bruke sjekklisten kan jeg stole på at jeg har nok faktorer til fordel av en handel. Mangel på Discipline Impulsiveness Mine handelspartnere har forskjellige problemer, men samme sjekkliste er tilstrekkelig For dem gir sjekklisten disiplinen ikke å ta handler som er nær, men ikke helt statistisk til fordel for en handel I kampens hete, det er enkelt å bli sugd inn i jakten på pris og å ignorere indikatorene. Igjen, konsulterer en sjekkliste reduserer dette. Frykter Andre gjetting I tillegg til sensorisk overbelastning og mangel på disiplin kan vi alle spekke oss fra tid til annen og utvikle en motvilje mot risiko Etter flere stopp outs, eller etter en stor seier, i stressetid eller på grunn av økonomisk press, kan gode handelsmenn også utvikle en aversjon for å gjøre forretninger slik at selgere kan utvikle en aversjon for å lage kalde samtaler. I sin enkelhet og pålitelighet sjekkliste holder meg i bevegelse gjennom disse følelsesmessige problemene Det minner meg om at systemet fungerer og at det er på tide å handle, uansett hvordan jeg føler meg om det. Jeg oppfordrer deg, especia lly om du er en ny eller sliter handelsmann, for å utvikle en sjekkliste for handelstegning. Den riktige handelstollisten er så individuell som deg og din handelsstil. Hvis du har en foretrukket indikator du stoler på og som du lett kan se i sanntid, begynner du med den indikatoren Prøv å plotte favorittindikatoren din i flere tidsrammer eller kombinere den med en annen indikator og analyser resultatene til du er sikker på dine inngangspunkter og hvor langt i pips disse handlingene vanligvis kjører. Den riktige handelsregistrerings sjekklisten er uvurderlig. Det er verdt alt tiden, innsatsen, skriverens blekk og papir vil du investere for å få det riktig. I den neste artikkelen vil vi undersøke hvordan en god handelsregistrering sjekkliste kan kobles vellykket med varsler. Liste over valutapar. Risiko Advarsel Trading n margin har høyt risikonivå for kapitalen din og kan ikke være egnet for alle investorer Du kan miste mer enn din opprinnelige investering. Sørg for at du fullt ut forstår de involverte risikoene og søker uavhengig råd hvis det er nødvendig sary. The informasjonen på dette nettstedet er ikke ment for bruk av, eller for distribusjon til, enhver person i et hvilket som helst land eller jurisdiksjon, hvor slik bruk eller distribusjon vil være i strid med lokal lov eller regulering. Sucursala Bucuresti Str CA Rosetti, Nr 17, Bucuresti Bysentrum, Sektor 2, Bucuresti, Romania Registrert i Registret Public al CNVM Romania cu numarul PJM01SFIM 400004, Registreringsnummer J40 8378 28 07 2009, Cod Fiscal 25826670, Cod operator date personale 16788 20 05 2010.EU Regulering Deltastock AD er fullt lisensiert og regulert under MiFID Selskapet er regulert og autorisert av Financial Supervision Commission FSC, Bulgaria. Your IP-adresse er 78 109 24 111 Copyright 1999-2017 Deltastock AD. Swing Traders Checklist. Dette er en sjekkliste jeg utviklet for ny swing handelsfolk Du kan bruke den til å hjelpe deg med å finne lønnsomme aksjer for å handle, eller du kan bruke den til å utvikle din egen trading strategy. Market Timing. Under SP 500 til tiden din handler til th e-markedet med Williams R Opprett bare nye posisjoner når et av følgende forhold oppstår. Gjennomsnittlig gjennomsnitt For lange stillinger må 10 SMA være over 30 EMA. For korte stillinger må 10 SMA være under 30-tiden EMA. Williams R Set Williams R i en 3-periode setting Oversold er mindre enn -80 Overkjøpt er mer enn -20.Long Posisjoner De 10 SMA er over 30 EMA og Williams R er oversold - BUY. Short Positions De 10 SMA er under 30 EMA og Williams R er overkjøpt - SHORT. Hourly Chart Se på timediagrammet på SP 500 for bullish eller bearish mønstre. Supplerende Se på VIX for å identifisere ekstreme markedsavlesninger. Notat Bruk kun denne markedsføringsmetoden til å etablere nye stillinger for ikke å gå ut av posisjoner Trail Dine stopper på individuelle aksjer for å avslutte stillinger. Valg av individuelle aksjer. Dette er kun for lange posisjoner. Trend Trenden er oppe med 10 SMA over 30 EMA Lagerbeholdningen er mellom 10 SMA og 30 EMA Traders Action Zone Denne aksjen er i et stadium 2 opptrend.200 SMA Lagerbeholdningen er over 200 perioder, enkel glidende gjennomsnitt. Tilbakebetaling Lageret har minst 3 påfølgende neddager med lavere highs. Candlestick Mønsteret har et bullish lysestikkmønster for dagens hammer, engulfing, piercing og eller handlet over høyden av forrige dag. Hjemmekart Timetabellen samsvarer med forventningene dine på det daglige diagrammet. Verdier Lagerbeholdningen kommer ikke ut med inntektsutgivelse innen de neste par dagene. Støttenivå Denne aksjen handler på et støttenivå. Dette er for å administrere pengene dine og dine handler. Money Management Ikke risikere mer enn 2 av pengene dine på en handel. Bruk dette nummeret for å finne ut hvor mange aksjer du bør kjøpe. Handelshåndtering For svinghandler, spore stoppene dine i de nåværende dagene lav eller tidligere dager lav avhengig av hvilket som er lavere Hvis aksjene er i begynnelsen av en trend, bør du vurdere å selge bare din posisjon når du er stoppet. Sti dine stopp på de resterende aksjene under svingpunktet ned til s toppet. Trading Tips. First Pullback Den første pullback etter en betydelig hendelse breakout, trend linje pause, osv. vil gi deg den beste trading opportunity. Price Action Graden som en aksje flytter inn i tidligere dager rekkevidde bestemmer betydningen av bevegelsen. Her er et eksempel trade. Right klikk på denne linken for å laste ned og lagre denne sjekklisten til datamaskinen. Hvordan utvikle et handelssystem. Det er også viktig at kanten er robust Et system er robust når det opprettholder positiv forventning Systemet skal bli testet på en opp, ned og sidelengs bevegelse Mange trendsystemer fungerer bra når instrumentet trender, men det gjør det ikke så bra når instrumentet er i en sidelengs piggsperiode. Det er avgjørende at perioden er tatt i betraktning ved tilbakeprøving. anbefaler tilbakestesting på minst 2000 barer Hvis du prøver på et system på de daglige diagrammene, anbefaler jeg at du bruker 10 år På dagdagsdiagrammer anbefaler jeg å teste systemene så langt tilbake som dataene dine dor vil tillate dette er vanligvis 6 måneder til et år. back testing programmer. det er viktig å bruke profesjonell nivå programvare med back-testing evner når du utvikler systemet for å nevne noen. en av de beste tilbake test programmer der ute selv om programmering kan være vanskelig som det er i Pascal Det er ingen telefonkundeservice for rikdomslab, enten NCMfx tilbyr programmeringstjenester til konkurransedyktige priser, og til enorme rabatter for sine eksisterende forex-kunder. Risikostyringsfunksjoner. Systemutviklingstropp. Profesjonelt nivå tilbaketesting og analyse programvare Metastock tilbyr mange handelssystemer og indikatorer Metastock har sitt eget språk, det kan være litt enklere enn Wealth-Lab, men langt mer begrenset Kundeservice er bra Og det er mange tilleggsutstyr og plugins som du kan kjøpe for å pakke stil av handel NCMfx tilbyr programmeringstjenester til konkurransedyktige priser, og til enorme rabatter for sine eksisterende forex-kunder. Alexander Nekritin er profesjonell essional trader med over 8 års erfaring Hans spesialiteter inkluderer risikostyring og systemutvikling Alexander er konsernsjef som er en forex innføring av megler og utdanningsselskap som hjelper suite kundens behov i forex trading Alexander har en grad med en konsentrasjon i Investment Banking og derivatinstrumenter fra Babson College i Massachusetts. Forex sjekkliste 1,2,3. En ting jeg gjør som hjelper meg med å åpne gode handler og unngå dårlige handler, er en Forex-sjekkliste Denne sjekklisten inneholder en liste over regler som må være på plass før Jeg går inn i en handel jeg har funnet ut at ved å ha en enkel sjekkliste på plass, hjelper det meg med å ha disiplinen å holde fast i planen min. Det beste ved å ha denne listen er at det ikke er komplisert eller vanskelig å huske. Egentlig er listen veldig enkel. og etter å ha brukt det noen ganger, begynner en god vane å skape. Ved å bruke forex sjekklisten jeg har utviklet min handelsgevinster, har gått opp fordi denne teknikken har økt min handelsvindende p ercentage. I trodde på grunn av denne artikkelen vil jeg dele min faktiske sjekkliste her med deg som en guide som du kan bruke til din egen trading. First jeg identifiserer trenden og se etter bransjer som faller i retning av trend. Next Jeg finner signalet at jeg kommer inn i handelen. Deretter identifiserer jeg støtte - og motstandspunkter. I det siste bestemmer jeg hvor mye jeg skal risikere på handel. Etter at disse trinnene er på plass, plasserer jeg handelen og logger dem inn Min forex trading journal Jeg tror du vil finne at noe så enkelt som en enkel sjekkliste kan dramatisk forbedre din handel. Trading må ikke være komplisert for å lykkes. Jeg holder det så enkelt som mulig, slik at jeg ikke slipper meg selv. Vennligst del i kommentarene under alle typer sjekklister som du har utviklet som har hjulpet deg med i din handel. Det vil hjelpe oss alle til å bli bedre handelsfolk som vi deler tips med hverandre. Jeg vil minne alle om vår live markedsanalyse i morgen morgen på 7 3 0 am Klikk på webinar tab. Også, jeg vil oppdatere Forex trading journal i morgen i det første om morgenen. Takk og jeg gleder meg til dine kommentarer. Jeg er helt enig med deg om handelsplaner de må være din egen. For jeg fortsetter med mitt innlegg, vil jeg gjerne si at det du gjør på dette nettstedet, er ekstremt nyttig for alle som starter opp, og det er et flott sted å utveksle erfaringer og råd. Et råd jeg vil gi til noen ny komer, og jeg håper du kan forstå det så snart som mulig, er at hver og en av oss trenger å skape en egen handelsplan og regler. Vi kan dele dem, men det er en feil å samle regler fra andre. Gjør din egen forskning , forstår at å plukke opp andre mennesker s regler og ideer vil ikke fungere for deg. Jeg var engang fanget opp på blogger og andre forex nettsteder etter tredje person s analyse og ideer bare for å finne ut senere at jeg ikke var i stand til å sette dem i praksis fordi de var ikke mine, jeg skulle skremme til pul Jeg har mylene opp og begynner å jobbe, studere, gjør min egen forskning, gjør min egen analyse. Hver spekulant er annerledes, hver menneskelig psyke er annerledes og unik, hver personlighet er eksklusiv Casey s regler og planlegger arbeid for ham fordi han kom opp sammen med dem matcher de hans personlighet og følelsesmessige grenser. Han fortjener med dem, men jeg kan ikke profitt med dem, men heller med mine regler. Det er også et spørsmål om selvtillit, å tro på deg selv, og tro at du er i stand til å jobbe alene Husk at du er ansvarlig for hver handel du gjør, så gjør dine egne feil. Men selvfølgelig er ikke alle forberedt og villig til å gå gjennom det. Generelt foretrekker vi å falle i gruppens sikkerhet, som er alt dette yrket ikke er. Spør deg selv følgende spørsmål. Vil du være enig i å slutte å handle, selv på din demo-konto, og brukte de neste 6-8 månedene å studere, lese, undersøke, ta notater og spørre om alle aspekter av dette yrket, teknisk side, grunnleggende side e og psykologisk side. Hvis svaret ditt er nei, så er jeg redd for å spekulere ikke for deg. 1 Money Management Risiko 0 5 per handel 2 total risiko, 4 5 tades kan skrives inn 2 Skriv inn og avslutt i 3 stillinger Ved hjelp av fjæringsmetoden 3 Også hvis du skal gå inn i korrelerte bransjer, må du redusere stillingsstørrelsen i samsvar med dette. 4 Har stopp - og fortjenestemål, pluss generell handelsplan ferdigstillet før oppføring 5 Detaljert rekordlegging, inkludert et øyeblikksbilde av handelsoppføring og utgang 6 Har flere diagrammaler satt opp inkludert 4hr MACD, pivoter og ren prishandling 7 Start analyse på lengre tidsramme, og arbeid deretter ned til kortere tidsramme 8 Nøkkelen til å avgjøre markedsemisjonen på lengre sikt kan være trending, men kortere konsolideringsperiode Korrekt avgjøre dette markedet følelser er nøkkelen til å avgjøre hvilke handelsmetoder som skal implementeres 9 Leter etter sammenløp Hvis alt ikke stemmer opp, så ingen handel Det er avgjørende å fokusere på høye prosentvise oppsett og ha tålmodigheten til å vente på disse e oppsett Vi er betalt for å vente, ikke handle 10 Bruk US Dollar-indeksen for å legge vekt på bevis ved å bestemme markedsretningen. Jeg har ikke opprettet listen ennå, men blant innholdet er 1 Se opp for økonomiske rapporter 2 Ikke handlet i døgn som 11 30 AM EST 1:00 EST 3 Jeg ser alltid på par som EUR USD GBP USD samtidig Sørg for at jeg meller den svakere som kjøper den sterkeste hvis begge er blinkende signaler til meg. Godt poeng alltid sjekk for nyhetshendelser . Takk for kommentaren.1 Jeg ser etter lysmønsteret på støttemotstand 2, og jeg ser etter adx-skråning for det aktuelle lyset, hvis det er mindre enn 25 eller negativt som viser at trenden er wanning for å finne adx-skråning, trekker jeg fra forrige lys adx fra nåværende lys adx er en veldig vellykket 3 for å avslutte jeg ser etter bare reverseringsmønstre 4 og mengden jeg vil risikere jeg håper dette trikset kan hjelpe noen. Han Casey, jeg skrev mine regler som er de samme som du nevnte pluss holder øye med nyhetshendelser på en liste også aw hile siden Faktisk økte det min fortjeneste Jeg prøver aldri å handle uten å sjekke reglene mine først Takk for å dele dette gode rådet Med vennlig hilsen, Jaap. Popular Views. Advanced Training Trading Psychology. Advanced Training Reversal Trading. Advanced Training Momentum Trading. Weekly Review Strike 3 0.Advanced Training Trading Plans. Advanced Training Momentum Trading. Advanced Training Reversal Trading. Advanced Training Momentum Trading. Advanced Training Trading Psychology.

No comments:

Post a Comment